divendres, 11 de febrer del 2011

Habitació nijmegiana


Per fi ja estic instal·lat. Després d'una setmana de couchsurfing en un zulo i d'una altra en les mateixes condicions per culpa de pintors holandesos que van a pas de tortuga, ja estic definitivament instal·lat en el que serà la meva llar com a mínim fins a l'1 d'Abril.

Els primers dies no van ser el summum de la comoditat, i és que ho havia de tenir tot al mig perquè s'havien de pintar marcs i portes.



Per sort ja van acabar i m'he pogut muntar una habitació més que passable. S'ha de tenir en compte que la mestressa de la casa (holandesa de 1.90 m) només em va proporcionar un llit. Tots els altres trastos han estat o bé deixats (taula) o bé recollits (matalàs, minicadena i tauleta de nit) a Vossenveld (residència d'estudiants que sempre deixen coses a fora per llençar).


Fondo norte

Fondo sud


L'entrada a can Gubi

Bon cap de setmana! I escolteu el nou single de The Strokes. Brutal.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada